HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

KTM, 2010. szeptember 10. - 7. nap

2010.01.10. 22:00 :: lKTM

Hetedik nap. Ennyi kávét életemben nem ittam még. Csabeeval egész este ébren voltunk, hisz bármikor visszaérkezhettek a többiek. Ezalatt kitakarítottam a fürdőszobát is, mert muszály volt valamivel elfoglalni magamat, és zuhanyozni se árt néha. Az idő rettentő lassan telt, csak rájuk tudtam gondolni.

Minden egyes percben reméltem, hogy meghallom a sípot, de arra kora délutánig kellet várnunk. Az éles süvítő hang hallatára megremegtek a kezeim és a lábaim, kapkodva toltam el a torlaszt a kapu elől, amit el is felejtettem visszatolni, annyira megörültem barátaim látványának. A kapu visszatorlaszolása után bementünk a házba, Csabee rögtön bevette a fájdalomcsillapítót, amiért igen boldog volt. Cob meglepett minket zseblámpával, elemekkel, új ruhákkal. Csabeenak még lőszert is találtak. Egy élmény volt lezuhanyozni, az a több napos kosz ami rajtunk volt... Vacsorára konzerv volt, a kedvencem, löncshús. A többieknek nem nagyon ízlett, ezt ki is nyilvánították, szóval lassancsak ideje lessz megtanulni főzni. Nem baj, van két remek szakácsunk, majd ők megtanítanak. Délután rengeteget beszéltünk a napok eseményeiről, ijesztően sok minden történt.

Csabee sebeit is elláttuk, szegénynek nem volt kellemes a fertőtlenítés, de muszály volt. Már nagyon álmos vagyok, nemsokára jön a váltás az őrségben, már majdnem leragadnak a szemeim.

Szólj hozzá!

Címkék: ktm hetedik nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr561662367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása