HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Cobra, 2010. szeptember 11. - 8. nap

2010.01.11. 22:05 :: Cobra

Fáradt vagyok, nincs kedvem valami sokat írni. Azt sem tudom, minek fogyasztom a tintát. Ráadásul megint zseblámpa fénynél kell írnunk. Leálltak az erőművek. Asszem... Legalábbis a biztosítékoknak semmi baja. Az eső meg szakad odakint, egész nap szakadt. Morcos is vagyok, mivel előző éjjel még sem aludhattam, őrséget kellett állni. A nappali alvás nekem nem igazán megy.

KTM gyertyát keresett. Sajnos talált is egyet, azt gyújtogatta. Addig-addig mutogatta az a szerencsétlen, hogy rám csöppentette a viaszt. Abban a pillanatban kikaptam a kezéből a gyertyatartót és bevágtam a WC kagylóba. Remélem, nem szedi ki onnan.

Mindenki aggódik a családja miatt. Én is, és most, hogy ennyire ráérek, nehezebb kiverni a fejemből a rossz gondolatokat. Viszont lassan mind az ötünknek meg kell barátkozni a ténnyel, most már ez a mi, új családunk. Csak egymásra számíthatunk.

Szólj hozzá!

Címkék: cobra pihi nyolcadik nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr831665011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása