HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Cobra, 2010. szeptember 24. - 21. nap

2010.02.10. 20:12 :: Cobra

A mai nap, számomra nem volt túl izgalmas. Viszont nagyon hasznos! És ez így, épp megfelelt. A tegnapi, idegenvezetői szakvizsgám sikertelenségére való tekintettel, a többiek nem ragaszkodtak ahhoz, hogy velük menjek. Én meg úgy véltem, jót tenne egy kis pihenő. 

A nap első fele főzéstudományom terjesztésével telt. Suzy tanítgatott, megmutatott pár fortélyt. Mindig is szerettem a konyhába ügyködni, csak sajnos nem volt rá túl sok lehetőségem. Eddig! Az ételt, főbb vonalakban azért Suzy készítette, mivel ehető dolgot akartunk készíteni a többieknek.

Alig, hogy kész lettünk, és elkezdtünk nézelődni kifelé az ablakon, megjöttek a többiek. Egy tuti kis Daciaval, nagy rakodótérrel. Ezért külön megdicsértem őket. Szép fogás.

A barikád lepakolása eltartott egy kis ideig, de csak bejutattam őket, a visszapakolást meg rájuk bíztam. Csabee egész este a lakások közt rohangált, és kacatokat hurcolászott. Közben zaklattam walkie-talkien, de a végén már nem is válaszolt.

KTMmel kezdem az őrködést, legalább később pihenhetek.

Szólj hozzá!

Címkék: cobra pihi 21. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr161747465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása