HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Cobra, 2010. szeptember 13. - 10. nap

2010.01.13. 20:00 :: Cobra

Még egy nap kajaszállítás. Hasonló alapanyagokat, illetve a tegnapiak maradékát vittük a lakásba. Újra láttunk pár zombit, de már tökéletesen tudunk rejtőzködni. Bár kicsit lassabban, de gond nélkül eljutottunk a boltba. Bucival észrevettünk pár, érdekes tulajdonságukat a fenevadaknak, meg is tárgyaltuk az észrevételeket. Eldöntöttük azt is, hogy ha lesz megfelelő felszerelésünk, el is kéne kapni egy-két példányt, hogy jobban szemrevételezhessük. De ez még messzebb van.

Alaposan felpakoltuk magunkat a boltban. Mielőtt kész lettünk, észrevettem, hogy egy pár üveg citromlé hiányzik a rekeszből. Buci biztos tudja mennyi, mivel ő olyan jól tud számolni. Arról nem is beszélve, hogy biztos vagyok benne, hogy ő pakolta el. Mondjuk én is szeretem, de nem tartom annyira fontosnak. Csak víz legyen. KTM meg egy üveg kólába kapaszkodott, remélem, nem fog úgy ráállni, mint Buci a citromra. Minden esetre, naplóírás után, átkutatom a kajás boxokat, kíváncsi vagyok, ki minek a rabja. Aztán megbeszélem velük, nem kell titkolózni, meg rejtegetni. Én szónélkül nem veszek el semmit, és megosztom velük a kaját, innivalót is. Jó lenne, ha mindenki így állna hozzá, mivel így is van elég gondunk. Már csak az hiányozna igazán, ha egymással is problémáink lennének.

Egyébként egész jól vagyok (jobban, mint azok odakint), csak nagyon zavar ez a bezártság, unalom. Szinte már hiányzik a zombihentelés. Na persze a régi, normális életem, mégjobban. Még Buci befejezi a naplójának írását, gyorsan megyek a boxok ellenőrzésére, aztán szólok neki, hogy irány őrködni.

Szólj hozzá!

Címkék: kaja cobra bolt zombik 10. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr191672719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása