HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Cobra, szeptember 15. - 12. nap

2010.01.15. 23:59 :: Cobra

Egész nap a tetőn ültem, álltam, feküdtem, ettem, ittam, beszélgettem, idegeskedtem, unatkoztam... Sorolhatnám. Nem volt jobb dolgom. A tegnapi robbanás maradványai, csodával határos módon, eltűntek. Fulladjatok bele, rohadt halvajárók!

Bucival ültünk fenn, néztük a zombik vándorlását, akik feltehetőleg, a robbanás hallatára csődültek oda. Aztán fogytak, fogytak, egyre kevesebben lettek, mivel kisebb csoportokban elkószáltak. Egy-két állandó szereplő maradt csak. Valószínűleg, valami köthette őket ide. Vagy csupán segg hülyék voltak, ráadásul amúgy sem tudtak mit csinálni, és a társaik már magukra hagyták őket. Van pár opció. Állatokat még mindig nem láttunk, egy darabot se. Estére egészen megfájdult a fejem, annak ellenére, hogy nagyon finomat ettünk (mivel Suzy alkotott a konyhába, méghozzá mesterművet). KTM egész áldott nap, Csabee fejét tömte avval a rohadt, elcseszett, anyaszomorító fizikával. És ez még nem minden! Úgy, vagy harmincszor rángatta fel szerencsétlen Csabeet a tetőre, hogy bizonyítson, valami kis, mellék láng lobbantotta be a palackot. Nem tök mindegy? Felrobbant az a szutyok és kész (milyen jó is, legalább egy palackkal kevesebb, így hamarabb mehetünk a következő darabokért).

De most komolyan. Tele volt a TV zombikkal, még sem gondolta senki, hogy valaha ez fog történni. Ha olyan okos, inkább derítette volna ki, hogy vajon miért történt ez az egész? Áhh... na mindegy. Biztos csak beszélgetni akar valami értelmes témáról. Ilyen szempontból meg is értem szegényt.

A zombikra visszatérve. A tetőn ülve, azon gondolkoztam, milyen jó is lenne egy távcsöves puska. Szépen, egyesével, vadászgatni őket lefelé. Sőt, egy raklap lőszer! Akkor lehet olyat játszani, hogy a végtagjait egyenként lőjük el! Fenomenális! Majd felhozom a témát, ha lesz hozzá felszerelés. Már hatodszorra játszottam le magamban ezt a gondolatot, amikor arra lettem figyelmes, hogy drága, egyetlen, okos Bucika barátom, cseréppel dobálja a nyomoroncokat. Úgy gondoltam, jobb lesz buzdítani rá... hogy rohadt gyorsan leálljon! Szerencsére hatott rá a "szépszó".

Közben megint besötétedik, lassan kezdem az őrséget. Szerintem tovább tetőzök, csak most Csabee társaságában. Buci, KTM és Suzy lassan nyugovóra térnek.

Szólj hozzá!

Címkék: pihenő cobra pihi 12. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr61676009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása