HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Csabee, 2010. szeptember 15. - 12. nap

2010.01.15. 23:53 :: Csabulator

Hinnye, tegnap aztán adtam a dögöknek! Egy gázpalackot sikerült felrobbantanom!!! Szép kis krátert hagyott, nem mondom. KTM persze tömte a fejemet fizikával, de ami megtörtént, az megtörtént.

Elengedtem a fülem mellett szavait, ehelyett inkább párszor felmentem a tetőre megnézni a művemet. Azon csodálkoztam, hogy ezek a zombik eltakarítják egymás maradványait, szóval eléggé környezettudatosak. Érdekes, hogy Buci és Cob szinte egész nap kint voltak a tetőn, csak enni, meg wc-re jöttek be. Néhány szót azért csak-csak kihallottam a beszélgetésükből, amit folytattak, miközben KTM nem hagyott békén a rohadt fizikájával. Szóval ami szófoszlányokat kihallottam a beszélgetésből, abban azon tanakodtak, hogy ezek az élőhalottak mégis honnan a fenéből jöhettek, a viselkedésük, meg valami személyiség izéről beszéltek, szóval kb mindenről, ami emberré tehet valakit, bennük meg alig van meg néhány dolog.

Már bennem is megfogalmazódott egy teória, miszerint ezeket a lényeket valaki irányítja. Egy központi tudat, vagy én nem is tudom. Mint a hangyák, vagy ilyesmi. De szerintem ez úgyis hülyeség, én pedig utálom, ha hülyének néznek, tehát inkább ezt a naplómmal osztom meg, hátha később visszanézve talán igazat nyer az állításom és akkor tehetünk valamit ellenük.

A legbosszantóbb az egészben, hogy elég sok töltényt elpazaroltam már. Kéne muníció. Szerintem a holnapi nap folyamán Cobot nyaggatni fogom, hogy menjünk el és keressünk egy rendőrörsöt, vagy egy vadászboltot. Legalább mindenkinek lehet egy csúzlija, amivel távol tarthatja magától a dögöket. Utálom a közelharcot, de azt hiszem elkerülhetetlen lesz fejleszteni eme képességemet. De mostmár elég, ideje kicsit őrködni. Kíváncsi vagyok, hogy milyen éjszakai életet élnek az agyhalottak...

Szólj hozzá!

Címkék: cobra ktm buci zombik csabee 12. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr831675930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása