HTML

Necronote

Csend van. Mély, halotti csend. A széttört úttest résein fű nő, rozsdásodó autók állnak, türelmes várakozással. Valahol a messzeségben megmozdul valami, fekete pont süvít át a tájon. Idegesen összerándulsz, vérnyomásod az egekben. Aztán megnyugszol. Csak egy magányos szarvas. Csak egy szarvas.... De mögötte tömeg közeleg. Hangos csattanással kibiztosítod a fegyvered. Ők nem menekülnek. Téged akarnak...


Küldj e-mailt nekünk:
necronote@gmail.com
Necronote InfoSite

Friss topikok

Chat

Facebook

Cobra, 2010. szeptember 19. - 16. nap

2010.01.22. 21:30 :: Cobra

Csab ma korán keltett, hogy menjünk a felszerelésért. Mikor kinyitottam a szemem, Bucit álmosan láttam feltápászkodás közben, amint többször vissza-visszaengedi magát, sziszeg, fájlalja a csuklóját. Sajnáltam szegényt, hisz megmentette az életem (na meg amúgy is), de persze nekem is meg volt a magam baja. KTM olyan aggodalmasnak tűnt, nem tudom min járhatott az esze. Az, az iszonyatos fájdalom, amit tegnap, a gépfegyverem okozott, mára eluralkodott az egész fejemen. Suzy még aludt, őt kicsit később, Buci ébresztette fel.

Ma valahogy mindenki elég nyűgös volt, a lakásban is elég hideg van. Ráadásul miután kiőrködtem magam, csak ledőltem a földre, és a sajgó fájdalmaim közben, észrevétlenül aludtam el. Remélem nem fáztam fel. Minden esetre, Bucival, és Suzyval összebeszélve, szerencsére sikerült meggyőzni Csabeet, és KTMet, hogy halasszuk az újabb szállítmányozást, holnapra. Szerintem, nekik sem esett nehezükre, egy kis lustálkodás. Persze biztonsági okokból, azért elmentünk, és kicsit körülnéztünk a környéken levő utcákban, és a házban. Pár utcával arrébb, megláttunk egy építkezést. Bucinak felcsillant a szeme, hogy végre, akár meszet is találhat, amivel felitathatja a nitroglicerinjét, stb. Megígértük neki, hogy holnap, szállítás után, kocsival elugrunk oda, és hozunk egy zsák meszet az öt kémcsőnyi lötyijéhez. Meg esetleg pár zsák sódert, cementet.

Miután visszamentünk a házba, kicsit erőt véve magunkon, kitakarítottuk a második emeletet, ahol szerencsénkre nem volt semmi gusztustalanság, kivéve pár, büdösödő tányért, étel maradékokat. Ezeken gyorsan túltettük magunkat, elég jól megedzett minket a komolyabb gyomorforgató szagok tömkelege, illetve emberi maradványok látványa. Szóval takarítgattunk, pakolásztunk, rendezkedtünk, betáraztam elég sok tollat, hogy mindig tudjak írni. Gyakorolgattam a fegyvertartást, válltámasz szakszerű használatát, tár cserét. Örömmel töltött el, hogy a fegyverhez, amit a kezembe tarthatok, még van két teli táram, amellett, ami épp benne van, legalább 10 tölténnyel. Az még minimum 50 töltény, de lehet akár 75 is!

Aztán, elegem lett a matekozásból. Közben beszélgettünk, Buci vagy kilencszázötvenháromszor elismételte, a nitroglicerin bomba készítési tervét, és a citromlé hiányát. Kiemelkedően, emberfelettien, csodálatosan frappáns terv. Csak már az agyamra ment. Akkor jutott eszembe, hogy kérek Suzytól pár fájdalomcsillapítót! Na, ez még jobb tervnek bizonyult. Megszűnt a fizikai bántalmak által szerzett fájdalmam, a szellemiekkel egyetemben!

Hát így telt a mai napunk. Éjjelre is beveszek egy, esetleg két fájdalom csillapítót, és talán nem lesz kellemetlen sem az őrködés, sem az alvás. Holnap meg, elvégezzük a lehető legfontosabb, és legtöbb teendőnket. Szállítás, további takarítások, robbanószer gyártás... esetleg tervezgethetjük az épület megerősítésének menetét. Még jó, hogy tanultam projekt menedzsmentet, emberi erőforrás gazdálkodást. Legalább be tudjuk majd osztani a teendőket. No, ma én kezdem az őrködést, KTMmel. Ideje figyelni a külső jelekre, hangokra, KTM hülyeségére, amit egész éjjel sutyorogni fog.

Szólj hozzá!

Címkék: cobra gyógyszer takarítás pihi 16. nap

A bejegyzés trackback címe:

https://necronote.blog.hu/api/trackback/id/tr241693828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása